Banner created with MyBannerMaker.com

Rabu, 3 November 2010

3 November 2010

hati yang disakiti....

agak nya mcm ni la rasa bila org yg keras hati mcm aku ni tbe2 jadi jiwang karat.... tu aku x suke jadi seorang yg berhati lembut... sejak terjadi peristiwa semalam aku dpt rasa kehidupan aku selama ni bakal berakhir di sni.... mungkin dah takdir... kebahgiaan dalam perpisahan... aku mmg x percaya dengan lirik2 lagu ni... tapi ape yg jadi pada aku mcm leh di wat lagu.... hahahahaha lawak kan... aku btl2 perlukan masa untuk kembalikan semangat aku nih... aku pon x tau brpe lama lg aku mampu bertahan... biar la masa yg menentukan segalanya... agaknya btl slama ni ape org kata... kasih sayang menuntut pengorbanan... tapi patutkah melepaskan org yg tersyg untuk melihat kebahagiaan dia tpi kita yg menderita? patutkah kita meneruskan perhubungan walaupun kita tau kita yg membuat org yg tersyg terbeban? persoalan yg x mampu aku huraikan jawapan...

terlalu byk yg aku pendam selama ni... smpai masa akan meletus jua... mcm gng berapi tidur tu kan?? tiba2 je memuntahkan lahar yg berapi2.... mrh yg x dpt nk dibendung2... aku seorang insan biasa yg ade hati dan perasaan... aku bkn perfect.... slalu melakukan kesilapan... mungkin aku x puas dengan apa yg aku dh ada selama ni.... mungkin..... entah la..... aku harap dengan cara aku menarik diri dapat menyelesaikan segala-galanya... berikan aku ruang untuk mencari ketenangan... berikan aku ruang untuk mencari diri ku yg telah lama hilang...


kering air mata... luka tetap ada....

SELAMAT TINGGAL........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan